Tilda

När det nästan inte fanns något hopp kvar, tog jag tag i det, jag förvandlade mig själv till SuperStädarn Matilda. Jag drog med mig min broder och vi blev SuperStädarna. Vi blev klara med städningen på nolltid. Ett kanon bra och roligt sätt att städa och få igång familjen en aning.


Efter städningen blev det mys mat eller som vi kallar det Plocke Fincke, kyckling, potatis sallad, Majskolvar, chips, morot, gurka, melon och dipp. Man kan också lägga till andra godsaker man tycker om. Skulle försökt träffa Lollo och Jojo idag, men fick vara hemma och städa i stället :'(.
Becca och Bella har åkt iväg till Halmstad (utan att säga något :O ), så jag vet inte riktigt hur det blir med träningen i morgon, känner inte för att vara hemma i alla fall.
Ha en bra kväll. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är BÄST helt enkelt! Iallafall när du VILL vara bäst!



<3

2009-01-18 @ 14:39:28
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0