Tilda

Äntligen helg!

Vad tycker ni om mixen lördag och städning? Jag själv tycker inte alls det passar ihop, lördagar ska man ta det lugnt, kanske träffa några kompisar eller hitta på något kul med familjen (även om det är lite jobbigt hemma nu, så skulle kanske det behövas både för mamma och alla barnen) Det är skit stökigt hemma men det kan vänta till i morgon. Lördagar och städa det funkar inte, jag får nog införa den regeln när jag flyttar hemmifrån, för nu är det bara till att lyda pappa och mammas årder STÄDA. Får sätta igång nu innan familjen får ännu mer panik på mig, så jag kan hitta på något sen.
Ha en trevlig och rolig lördag

Kommentarer
Postat av: Gympamormor

Vågar man berätta att man varit inne och läst er trevliga blogg.Kram

2009-01-17 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0