Tilda

Heej!

Dagen började med en nyttig frukost (fullkornsbröd, fil, hemmagjord jordgubbssylt, nyttig musli och ett äpple), sen var det till att ge sig av till skolan. Precis när jag hade satt mig på cykeln och börjat trampa iväg så hoppade kedjan, så jag kom lite försent till första lektionen (matte). Nästa lektion var Blocket, Handledning, Svenska sen Engelska.
En ganska seg dag!

När jag kom hem satte jag i mig en macka (fullkorn) och ett päron.
Idag är det jag som ska laga maten hemma, hade tänkt mig potatis och grönsaker i ugnen och vegitarisk biff och sås.
Tror att det kan bli smarrigt.

Har lite att plugga också matte, no och sve. Sen ska jag göra rent hos mina käraste kaniner också, inget jag ser fram emot direkt, det är nog ganska sunkigt. :/   Tycker synd om dem.

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0