Tilda

Nu har jag kommit hem från gymnastiken.
Becca är då sjuk och ligger hemma i sängen och sover, stackars henne <3. Så det blev bara jag och Bella på gympan idag. Men det var mycket trevligt ändå ^^

Blev inte så jätte mycket tränat mest slappande och pratande.
Men nästa vecka då så då blir det flick flack, hjulningar, rondater och volter, hela fardelurran (då är det på allvar!)

Innan gymnastiken så somnade jag på soffan med en bok i famnen (egna världar), jag sov nästan 2 timmar tror jag och vaknade precis när vi skulle gå. Bilen startade inte så vi fick ta cyklarna bort.

Ska nog hoppa i säng nu så jag orkar upp tidigt i morgon. Så jag kan hinna med att duscha, orkar inte göra det nu. Men börjar ganska sent i skolan. Inte förän 09.40 så skönt.
Natt natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0