Tilda

Heej!   Nu är det äntligen helg, vet inte riktigt vad som kommer att hända men på söndag ska jag och mamma åka in till stan för att jobba, i morgon blir det nog städ och vänner och idag blir det ut med kompis eller vara hemma med familj eller vara för mig själv.
Just nu är jag lite små irriterad och känner för att bara sitta och måla eller titta på en film alldeles själv.

Idag åkte jag till Beccas skola, jag var där nog nästan 2 timmar XD En timma satt jag i deras trappa och andra timman tryckte Becca in mig i hennes skåp, jag fick hennes mobiltelefon för att lyssna på musik sen fick jag också hennes bok (gömda)  När hon hade slutat skulle vi egentligen tränat men hon glömde både sina träningskläder och hennes träningskort. Istället åkte vi på en lång cykel resa.









Kommentarer
Postat av: rebecca

Så trevligt :)

du kunde kollat på film med mig , men du dissa mig för en sax :O

2009-01-30 @ 18:20:37
URL: http://trillingarnairosastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0