Tilda

Idag:
Det var hemskt att komma till skolan idag, det var nog för att jag hade sovit dåligt, ont i magen och huvudvärk efter gårdagen (begraving och stången). Men kom iväg till slut, kom 30 min sent. Jag hade So, matte och eng (som blev sve, natoionella förberedelse), sen var det lunch då fick jag hem, pallade inte mer, många frågade varför jag såg så ledsen ut och att jag borde gå hem. Ville hem men ville inte. När jag kom hem så somnade jag på sängen och sov i 3 timmar. Efter det stämde jag gitarren, städade och letade efter gymnasiepapprerna. Nu ska jag och pappa skiva in mina val för gymnasiet.
Ha det <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad blir det for ngt? Vad sags annars som folkuniversitetets gymnasium i trollhattan, samhallsprogrammet med internationell inriktning... en riktigt bra skola!

2009-01-27 @ 22:44:42
URL: http://barcelonabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0