Tilda

Igår:
Gick jag till skolan som vanligt, jag var bara med på Handl och engelskan. Sen fick jag ett sms av mamma, jag fick följa med henne på Fridas begravning. När vi kom dit, så var hela kapellet fullt av folk. När vi var påväg tänkte jag att jag nog inte kommer att gråta, eftersom jag bara har träffat Frida typ 2 gånger. Men det räckte med att komma in i kapellet och se alla gråtande ansikten särskilt Lovisa. Jag och mamma fick sitta längstbak. Det var verkligen jätte hemskt, mina tårar bara spruta! Men begravningen och minnesstunden var jätte fin! Tycker så synd om hela Fridas familj, släkt och vänner.

Efter det fick jag bara komma hem och packa i ordning mina saker till Bamse gympan och åka iväg igen. När jag kom bort till gympa hallen så var ingen av de andra ledarna där, men de kom strax efter mig. Det kännes jättedumt att vara så ledsen men även ha det där oehört glada minen.

När jag kom hem gick jag rakt in i den förbaskade stången som pappa och syrran har satt upp i hallen för att man ska kunna träna. Fick stången rätt på näsan, fy vad ont det gjorde!

Ingen speciellt bra dag :/
Ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0