Tilda

Heej!

I natt sov jag hemma hos Emilia, och Olivia var också där. <3
Igår kväll träffades vi på stan så vi kunde hyra filmer.



Det var somthing new, [oREC] och sedan den lilla sjöjungfrun 2 vi såg igår kväll,
sedan på morgonen såg vi Krama mig.
Somthing new var en väldigt söt film, [oREC] filmen var väldigt läskig, både värklig och ickevärlig. Själv hatar jag skräck filmer så jag tittade inte så jätte mycket ^^ men det jag såg var det mycket blod i. Efter den filmen såg vi lilla sjöjungfun 2 så vi alla tre kunde somna.



På kvällen åt vi Pizza, Godis och ostbollar. :O Men det är ju trots allt sista dagen som både jag och Becca äter onyttigt till sommarlovet. Så idag har vi ätit McDonalds och godis ^^
Fast jag och Becca har tränat på gymet idag också!



Nu är vi påväg till det nyttiga livet! <33

Ha det jätte bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0