Tilda

Hejsan!

Idag är det entligen fredag, en härlig helg med familjen!!! :O
Som tur är kommer Becca hit idag, vi ska ha det så mysigt!

I skolan så hade vi först en lång So lektion som handlade om andra världskriget, något som gjorde mig väldigt arg och ledssen var när vi pratade om förintelseläger, när de gasades igäl så dog de inte på en gång utan det tog nästan en timma, och när nazisterna skulle ta ur judarna ur rummen de hade gasats i så låg alla hur som hälst, folk hade rivit på väggarna, de höll krampigt om varandra och det hemskaste tyckete jag att folk hade rivit sig i ansiktet för att de hade en sådan panik.

När jag var på väg hem så åkte jag till Bella och Beccas skola, stannade kvar där tills de hade slutat. Sen åkte jag och Becca hem till mig, jag spelade en vacker truddelutt på min ostämda gitarr. Ska se om vi kan fixa den i morgon.
Vi städade lite, sen drog vi hem till Becca för att städa där med, vi han inte riktigt klart när jag skulle åka hem, så Becca fick fortsätta utan mig. Jag åkte hem, och väntar på att min käraste Becca kommer hit <3
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0