Tilda

Heej!

Skola som vanligt idag. En sak jag har tänkt på förut var mina tankar alltid så gnälliga typ,
... vad tråkigt detta är, jag dör hällre än att gå i skolan och massa sånt, men nu är jag mer
avslappnad och hänger bara med, det är bara att gå till lektionerna och inte tänka mer på
det. Jag vet inte riktigt om ni fattar, men det är en lättnad för mig.

Efter skolan åkte jag hem, satte mig vid datorn och pluggat lite. Denna dag har varit ganska
meningslös.
Becca bestämde sig för att inte gå på gymnastiken idag och Bella har sagt att hon ska sluta.
Becca värkar vara lite inne på det med, men vet inte riktigt vad hon ska göra.
Det blev ingen gymnastik för mig heller, har haft en sån j'vla mensvärk! :O
Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0