Tilda

Tjoo!


Nu har jag kommit hem från skolan och ska snart iväg
på Bamsegympan med Becca.
Jag har själv bara varit med som hjälpledare några gånger, men nu gäller det på allvar! :D







I skolan idag hade jag 3 timmars håltimma.
Helt sjukt tycker jag! En av mina lärare var sjuk,
och det fanns ingen vikarie att sätta in. Och han skulle
haft 2 av mina lektioner idag + att det var en jätte lång
lunch rast.

Jag gjorde en super god macka alldeles nyss super god!
Du behöver bara
1. Ett ägg
2. Grillkrydda
3. Rostadlök
4. En macka
5. Ketchup

Du knäcker ett ägg i en stekpanna och lägger på lite Grillkryddan och lite rostadlök, vänder på ägget
efter någon minut så är det klart. Du häller lite Ketchup på mackan och sedan lägger du på det stekta
egget på mackan. Vara att hugga in! Skit gott :D

Nu måste jag packa och åka till Bamsegympan
Pussar Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0