Bella

Första gången jag skriver ensam! wow.. 

idag har jag vart i skolan, det har gått tre dar och jag är redan trött på alla irriterande idioter som finns där + att jag inte gjort ett skit förra terminen så jag måste plugga huvudet av mig! . Men i alla fall så hade vi planering, ( och som vanligt kommer jag alltid försent), svenska, idrott, ensamble ( Jag har äntligen bytt grupp, riktigt härligt, nu slipper jag alla hårdrockade muppar i den andra och äntligen kan jag spela med lite normalt folk som tycker om samma musik som jag) sen hade jag so, det var faktist inte så kul idag men whatever, alla dagar kan ju inte vara dem bästa.

När jag kommer ut ur skolan regnade det, bättre kunde det inte bli,, NOOOT. Men jag cyklade hem och vände för att åka och käka på stan med olivia och eric,  några av dem bästa människorna på jorden, btw (:  sen gick vi hem till eric en stund och kollade på tv, Unga mödrar var inte så populärt från erics sida men jag och olivia tyckte det var intressant i alla fall.

Nu precis har jag kommit hem från Olivia, vi skulle pluggat men det blev ju inte så mycket gjort, hehe. vi satt istället framför datorn och halvgrät medans vi läste igenom nathalies lillasysters bilddagbok, det var riktigt sorgligt, så är det något pucko som lägger in spydiga kommentarer på det också. Idiot!

Och jag har nu kommit på efter ett tag ensam i mina tankar, att jag faktist har ett bra liv ändå. visst, det finns saker som kunde vart bättre, men jag är nöjd i alla fall. Och nu är jag dödstrött och sitter jag här längre kommer jag aldrig kunna somna.  

                      GODNATT I ALLA FALL , puss o kram bells.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Bra Bella nu har du kommit igång! :D

och bra att du har insett att du har ett bra liv också <3 Jag finns ju med i det ;) Puss <3

2009-01-12 @ 23:06:27
URL: http://trillingarnairosastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0