Bella

Idag var jag i skolan, ovanligt eller hur? x)  vi hade matte och jag kom försent, och eftersom att den lektionen var den näst sista inför provet tror jag att jag kommer kasst resultat. Men i alla fall jag hade också idrott, (skeppsbrott, det var bra länge sedan), so, no, och teknik, och nu är jag klar med den jätte viktiga inlämnings uppgiften som vi var tvungna att lämna in i alla fall så det känns sjukt bra ;)

Efter skolan åkte jag hem, sjöng massa singstar ( VÅRT NYA SPEL! ) , satt lite vid datorn och sen kollade jag på What´s happen in vegas! så bra film, och igår kom alla våra nya saker från ginza, miley cyrus skiva, pinks, jonas brothers, singstar mickar, singstar disney, och filmerna over her dead body och whats happen in vegas :D jag är överlycklig :D Senare på kvällen åkte jag till olivia och hjälpte henne med håret tills i morgon, hon blev jätte vacker i sina korvskruvar, vi hade också väldigt roligt och retade hennes ex, haha.  Jag älskar dig gumman:)<3

Denna veckan har varit arg och lite deppig i skolan, mycket tjafs och så, men det är säker bara stress. I onsdags började vi Bamsegympan igen, jag och olivia har en bra grupp, så söta är dem alla barnen, och duktiga. Nästan alla har lärt sig göra en kullerbytta nu, jag är en stolt ledare.


Nu ska jag sova, ska försöka skriva mycket mer, men tiden räcker inte alltid till.. PUSSS OCH GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0