Becca

Hejjsan,
Nu sitter jag här och skriver igen
klockan är mycket och jag borde sova
men jag är inte på sovhumör,
jag har vart hemma idag
mår inte alls bra ,
så jag lär vara hemma imorgon också.
Jag har sovit typ hela dagen, sovit ,kollat på film och sovit igen
, det är inte direkt kul men det behövdes.
Jag vet inte vad det är som orsakar all min sjukhet
för jag har aldrig vart såhär mycket sjuk innan ,
det kanske har med stress att göra inför nationella
och gymnasiet men jag tror inte det.
Idag har jag haft det första "bråket" med mr.E.L,
det kändes inte jättebra men jag antar att det är
sånt som man får gå igenom
när det gäller sånthär.
Nu ska jag snart gå och lägga mig känner jag ,
 börjar bli riktigt trött
men ni får ha det så bra !





Kramar Rebecca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0