Becca



huvudvärk.
jag har världens huvudvärk och det går inte över ,jag tror jag har fel på synen eller något för jag kan inte läsa , jag har ständigt huvudvärk och mitt huvud känns tungt som en tegelsten. Inte skönt !

Idag hade vi bamsegympa , det gick bra , barnen var mkt söta och fridfulla, hur det , skulle inte klarat annat med mitt värkande huvud. Jag har suttit typ hela dagen och pluggat matte , kunde allt tills nu , nu är det helt borta igen.. Så typiskt , kommer få ig på provet :(

Aja , puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad sa din mamma om att dricka lite mer vatten?

Det kommer att gå jätte bra på provet, i alla fall bra :D <3

2009-01-19 @ 23:20:32
Postat av: Daniel

Vad gulligt



Må huvudvärken ge mej! Mycket vatten. Alvedon. Å en platta choklad!

2009-01-20 @ 00:54:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0