Becca


Kom precis hem från Tylösand!
Det stället gör mig lycklig , en dag där och det har fyllt upp hela min vecka (;  
Det var väldigt roligt att få träffa luddwig och Johanna igen !  Det var länge sedan...
 Luddwig hade växt jättemkt !:))<3
vi kom upp till halmstad vid 5 på eftermiddan igår , först skulle vi handla present och mat i gbg.  Vid ankomsten pratade vi lite , sedan gav vi luddwig sina födelsedagspresenter , körde bilbana och sedan åt vi och snackade hela kvällen fram tills klockan halv 2 :D
Mycket trevligt,
Idag gick vi upp vig halv 10 , åt frukost , tog en promenad till Anki och Adrian, var hos dem en stund och sedan gick vi hem , åt lunch och åkte hem !
Underbar helg !

Nu ska jag sätta mig och titta på Over her dead body och oroa mig om hur jag ska klara matteprovet på tisdag utan att ens ha läst egenom kapitlet provet är på .. Hmmff, oupps . Jag får la plugga ihjäl mig imorgon efter bamsegympan !
Puss och Kram Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0