Becca

Sjuk.....
Dagen började med sista slöjdlektionen kl 08.00 på ga, sen va det No och
då la min kropp av helt , jag somna på bänken och drömde om mormor , ag sen vaknade jag upp av att jag kände mig iaktagen och när jag lyfte huvudet så fick jag ett pennfack rätt i skallen x)  Det var Jenny (läraren) som ville väcka mig och samtidigt ha ett bra sätt att visa ngn No sak ,
Efter No'n va det lunch , de va fisk .__.  den smaka typ svett :S:S      så de va inge gott,
efter lunchen fick jag hem och la mig, jag sov till kl 20 över 5. 

Jag börjar fundera på om det är influensan jag har åkt på. Har ont i hela kroppen och känner mig jättehängig. Inte bra, så det blir ingen träning idag :/     Får väl ta det nästa vecka då för jag MÅSTE lära mig flick-flack.
Nu ska jag vila igen , pussar och kramar , Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0