Becca


Hejjsann !:D
Idag gick jag upp vid halv 10 , då åt jag frukost, gjorde mig iordning och sedan bar det av till Allum med Mamma,Bella & Mandus. Vi köpte skidsaker till familjen så vi alla är förbereda på Österrike om bara en vecka !!
Jag köpte även en jättemysig , stor tjocktröja. Den är redan min nya favorit !!;)
När vi kom hem från Allum joggade jag hem till Tilda för att ta ännu en joggingtur med Tilda och Anna :) 
Vi sprang 5 km , jag känner mig mkt hurtig! 
Efter springturen gick jag hem,duschade, kollade på finalen på körslaget och sedan kollade jag på "what happens in Vegas" med Manda och Mamma, mkt trevligt , älskar den filmen <3
Nu sitter jag och halvkollar på "over her dead body" samtidigt som jag bloggar, det går fint,
ska nog snart sova! 
Ha en fortsatt underbar helg :)
Kram!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0