Tilda

Godmorgon!

Dagen började mycket konstig, jag vaknade av att brandallarmet pep i köket i morse. Jag tänkte bara att det är la något fel på den och att någon annan fixar det, men eftersom brandallarmet är nytt och ingen vet riktigt hur det funkar så kom hela familjen upp. Syrran stog och stekte pannkakor till oss. Det var ganska mycket rök fast ändå inte så farligt. Vi öppnade ballkong dörren och fönstret i köket. Mycket praktiskt med brandvanare för att få upp alla.

Efter den goda frukosten fick jag ringt min bästa morbror. Inte för att det blev så jätte mycket pratat, men det var skönt att få höra hans röst igen. Det hade varit skönt att komma hem till den familjen nu på lovet!, men jag vet inte riktigt om jag pallar det nu. Ska prata med honom ikväll. <33

Nu ska jag fortsätta med städningen.
Ha det <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Fox

Kom.

2009-02-08 @ 14:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0