Tilda

Hej. Dagen börja med ett avsnitt av Vintergatan med syskonen, ett av mina favorit program när jag var liten. Man var så liten och oskyldig och inga problem. Sedan var det frukost, jag fick i mig lite joghurt. Ca. en halv timme efter frukosten så börja familjen vandra mot tågstationen för att åka in till stan, jag, mamma och syrran titta på Australia.

Jag har hört både bra och dålig kritik om filmen, men jag tycker den var helt underbar. Trodde den skulle sluta olyckligt, men blev jätte glad för att den inte gjorde det. Jätte bra film, enligt mig!!!

Pappa och brodern tittade på Bult, tror den var väldigt rolig också.

Efter bion åt vi på Mc Donalds, jag åt en happymail. Smarrigt. Sedan fick vi börja färdas hem igen. Vi var hemma runt 19.00 tror jag. Lagon till Wildkids tog slut, jag fick sovit en halv timme och sedan var det Melodifestvalen. Jag tycket inte alls så som röstningen blev, men tror jag kommer över det ganska lätt.

Att vara i stan, var mycket jobbig!!! Så himla jobbigt. Kan man inte bara få stanna hemma i sängen och titta på film för att komma bort från allt, det ska jag faktiskt göra nu. Sitta i sängen i pyamas, med filtar och min kära docka <3
Kan vara lite svårt att skriva nu, men hoppas jag kan få upp lite av min vardag i alla fall : /
Ha de <3

Kommentarer
Postat av: jag

är ni trillingar på riktigt? :)

2009-02-08 @ 12:08:35
Postat av: Elin

Naw tildo :( ha det så bra på lovet <3

2009-02-10 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0