Tilda

Ja, jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen....helt ...... sjuk!!! och inte alls jag.
Vet inte vad jag tänkte eller gjorde, kan inte tro att JAG skulle kunna göra något
så fruktansvärt. Allt allt ALLT. Jag har så ångest av att inte vilja visa mig för folk, verkligen
inte på stan, inte änns mina närmaste och käraste.
Försöker glömma vad jag har gjort, men det känns så sjukt!!
En hel stor, enorm MARDRÖM!
Jag tror inte folk fattar hur detta känns, jag är inte SÅNDAN,
kan inte prata med folk som förut....allt kommer att påminna mig om detta. vad jag än gör
Jag har panik! : '(

Kommentarer
Postat av: Johanna Fox

Jag älskar dig no matter what... och det är inte bara jag, det vet du!

2009-02-07 @ 16:17:24
Postat av: emma

jag kommer alltid att älska dig vad du än gör!! & vad som än händer & det vet du matilda!!! ( L ) det ska vara du o jag föralltid, tills döden skiljer oss åt <33

2009-02-07 @ 16:23:36
Postat av: johanna

matilda, vad är det som har hänt egentligen ? finns här och det vet du <3

2009-02-08 @ 19:05:39
Postat av: eliin

jadu matilda, vet inte vad jag ska säga. ja gråter när ja tänker på de, men ja vill att vi ska kunna umgås normalt endå :( <3 Love you

2009-02-10 @ 13:23:17
Postat av: Anonym

Vi klarar detta tillsammans Elin <33 Måste ses snart. Prata!!! Ha det bra på lovet du med.

2009-02-10 @ 22:06:07
Postat av: Gudmor M

Ring mig!

Kan komma och ta en promenad i A-sås en kväll så vi får tid att prata bara du och jag.

Spelar ingen roll vad detta gäller du har ändå mitt stöd och min kärlek! Kram

2009-02-16 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0