Tilda

Heej.

Idag gick jag hem från skolan kl halv 10 efter nationellaprovet i svenska, var helt slut!
När jag kom hem la jag mig i sängen för att plugga, men blev alldeles trött, somnade och sov i 4 tim. Efter det pluggade jag lite till. Senare gick jag syn på Becca och Bella utanför fönstret. Jag följde med de hem för att plugga, jag trodde det skulle bli bättre där för då skulle jag inte somna så lätt och det stämde fick väldigt mycket gjort. Klockan 6 så var vi i kyrkan, en del av Beccas skola skulle ha ett Mamma mia uppträdande. Både Becca och Bella sjöng solo, de är så duktiga mina älsklingar <3.
Kom hem kl 8, fick pluggat en liten stund innan mormor och morfar kom hem till oss för att äta kvällsmat. De kom direkt från Landvetter. De har ju varit i Egypten, vilka fisar! De var jätte bruna :O
Efter det pluggade jag ytligare lite No (prov i morgon).
Nu måste jag sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0