Tilda

Heej igen.

Jag och Becca tog oss till Bamse gympan på en cykel och ett par rollerblades. Bamse gyman var mysig som vanligt, med alla mysiga barn <3. Påvägen hem så hade vi också cykeln och rollerbladsen.



Visst är vi söta <3

När vi kom hem till mig så fick vi linssoppa, sen var det ut igen. Becca tog rollerbladsen och jag mammas skateboard. Det var väldigt svårt att åka när inte hjulen inte ville snurra, det är nog lite fel på de eftersom den är ny, men några nerförsbackar gick det fyffsat i. Becca mest skrek så jag fick springa efter henne, rädda henne när det gick för snabbt. Våran resa var mycket lång! Nu är jag hemma igen och ska försöka plugga lite No!
Ha det underbart <3

Kommentarer
Postat av: Morbror

Kan vara läge att använda lite 5-56 eller liknande smörjmedel till hjulen!!!

2009-02-04 @ 15:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0