Tilda

Heej!

Detta har än så länge varit en väldigt jobbig måndag, vaknade i morse och ville verkligen inte stiga upp ur sängen, det var svin kallt i lägenheten! Skol dagen har också varit lång, många lektioner, inget att göra på rasten, lektionerna har vait tråkiga och ingen Lollo i skolan <3.

Nu är jag hemma och ska åka hem till Becca om en timme eller så tvingar jag hit henne ; ) Vi har ju våran bamse gympa idag.
Jag har att plugga till mitt No prov i övermorgon, har inte övat så mycket än så länge, så det behöver jag också göra..

I morgon har jag Nationellaprov i svenska
På onsdag har vi No prov
På torsdag har vi Nationelllaprov i svenska och
På fredag har vi So prov.


Här kommer lite bilder från när jag och mamma var på Caffe igår (söndag)



Mummsig macka åt vi :P  Åååå så god den var <3




Till fick vi grädde och rabbarber te. Smarrigt!



Me :O



Och mamma <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0