Tilda

Hejjsan allihopa!


Sitter och pluggar just nu, har massor av plugg nu.

No: jag ska redovisa om guld.
So: inlämnings uppgift om Kalla Kriget, sen ska jag plugga om andra världskrigett.
Matte: Läxa KLAR
Sv: jag ska redovisa om Maria Gripe, vecka 9 på torsdag börjar redovisningarna.
Eng: glosor
Bild: ska komma på något kul att måla om eller med GODIS
Idrott. Jag, jojo och lollo ska hålla i en lektion.

Så ligger det till just nu.

Denna veckan har gått väldigt långsamt, men det börjas kännas bättre. Det kommer att komma många jobbiga stunder i framtiden såå klart, men just nu lägger jag tid på Skola och mina bästa kompisar <33 och familjen..... 


Ska fortsätta med plugget nu.
'Ha det <3<3

Kommentarer
Postat av: Magnus

visst är kalla kriget intressant! skulle kunna sitta i timmar och prata om Kenney vs Chrustjev, kubakrisen och rymdkapplöpningen!! håller du inte med?

2009-03-01 @ 20:09:31
URL: http://barcelonabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0