Tilda

Hej!

Ännu ett prov avklarat denna veckan, bara två stycken kvar nu :O
Det var No provet som blev gjort idag, det var ganska svårt, många konstiga frågor som man inte vet om man har skrivit rätt eller fel på. Efter skolan tränade jag på gymmet, alldeles själv. När jag kom hem följde Elin med hem vi pluggade till provet till på fredag (So).

När Elin åkte hem lagade mamma mat, currygryta. Smarrigt! Har pluggat en massor på So.n men det känns som om man inte fattar något, jag är mycket trött så det kanske är lite det. Ska sova väldigt tidigt idag så jag kan blugga ännu mer i morgon.

För att göra oss lite glada kommer en bild, längtar efter sommaren <3


Hopp i säng nu, ha det <3

Kommentarer
Postat av: emma

asso tilda, tycker du kan hjölpa mig på min blogg ;o eran är värstaa fin, & min e typ ful, HJÄLP MIG?! :O <3333 hahha saknarr dig mest ändå gumman (L) ALLA TRE GUMMORNA :DD

2009-02-05 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0