Becca

Hejj!!
Skolan började klockan 8.45 med planering av arbetet i veckan.
Sedan var det Svenska , vi gick igenom texterna till nationella provet i svenska som är imorgon , jag är nervös!
Efter svenskan hade vi lunch, följt av ea och ensamble. Det var en kort dag , slutade 14.20 !!    jippiekajjej:)
Efter skolan sjöng jag lite singstar för mig själv, sedan drog det iväg till bamsegympan. Färdsredskapet var inte det vanligaste , men det var väldigt roligt !!   nämligen inlines , efter bamsegympan åkte vi en rejäl runda och nu har jag världens träningsvärk i benen !
Nu ligger jag i min säng och bloggar , ska snart sova.
Imorgon är det nationella prov och Mamma Mia! konsert, jag ska sjunga vinnaren tar allt , det kommer bli riktigt kul men är fortfarandre lite nervös att jag ska sjunga fel eller glömma texten så önska mig lycka till  !(A)
Ha det jättebra! 
kramar Becca


  
  

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tjoo!!! Vilken tid och vart är det du ska sjunga? vill ju vara med dig gumman <3<3

2009-02-03 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0